lite frågor..

Här har vi lite frågor om mig som jag hittade på mina kusiners blogg , hihi .. har lite tråkigt (:
har ännu inte kommit igång med städningen så mycket.. men jag ska väll köra lite turbo nu innan jag går ner och tittar på tv och äter min kladdkaka , jag säger bara såhär .. testa inte att baka kladdkaka i tvättstugan , iiiiinte bra :P

Namn -
Erika
Födelsedag - 15 januari
Ögonfärg - blågrön , ibland lite guld
Hårfärg - ljusbrun
Längd - 165 kanske ?
Högerhänt/vänster - höger
Stjärntecken - stenbock
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - nope
Sport - just nu , fotboll
Helgdag - lördag
Årstid - hmm.. sommar :) 


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - jao
Blivit dissad - nja ?
Föreställt dej ditt ragg naken - mja,,, kanske (;
Skolkat - ja
Sovit utomhus - ja
Sett en död människa - när fan skulle jag de ?
Retats - eh ja ? :S


THIS OR THAT
Cider / Öl - cider
Pepsi / cola - cola 
Kärlek / sex - öh...
Jordgubbar / blåbär - jordgubbs
Kött / veg - meeaat
Tv/film - beror på
Gitarr / trummor - trummor e cooolt
Adidas / nike - mja beror på
Kinesiskt / mexikanskt - chiiiinaa , nooodles (:
Mtv / vh1 - mtv


SENASTE DU
Skrattade -
alldeles nyss (parlamentet)
Grät -  igår , fick ett knä i magen :(
Filmen du såg - öhh..
Tuggade tuggummi - igår
Drog ett skämt - jadu..
Sjöng en sång - haha idag , oseriöst altså


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0