kväller

hej på er , tänkte snart gå och lägga mig... har varit uppe lite för länge men de är ju svårt att lägga sig tidigt då man gick upp klockan 1 , skulle också ha duschat igentligen men får väll göra de imorgon bitti , har två prov imorgon och just nu har jag inte hunnit plugga till nått av dem , de ena är matte och de är väll de mindre viktiga eftersom man inte kunde sänka sitt betyg på de provet, och jag har ju redan mvg så, men jag brukar inte plugga så mycket till matteproven annars heller . men so provet är jag lite orolig för , de är om regnskogen och ozonlagret m.m .. och man ska kunna saker från 2 häften, om regnskogen vet jag ganska mycket eftersom jag har jobbat på min uppsats .. men om ozonlagret och strålar vet jag typ ingenting,.. jaja.. ska läsa på lite innan jag somnar , får se om jag går till skolan imorgon, men nu på kvällen har halsen kännts mycket bättre, men vi får se
godnatt ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0