fredags

halloj där , hoppas ni har haft en mysig dag i solen . själv har jag haft de väldigt trevligt , dagen började med att vi åkte till djurgården där vi stannade i en liten park utanför historiska museét och vi åt pastasallad , jag åt ost och skinka , smaskens (:  efter drygt en timme så åkte jag vidare till drottninggatan där jag spanade i några hm butiker efter saker jag sett på internet , de har fortfarande inte fått in min leopardfärgade bandau överdel .. men nu har dom fått in en baddräkt i samma mönster också , inte så fin tyckte jag iallafall . spanade också efter ett par vita jeansshorts men de med bandet som jag bloggade om förut såg jag i den stora divided butiken på drottninggatan , fanns dock bara kvar i storlek 40 . och de var ju gaaanska stora . åkte sedan vidare till gullmarsplan och gick ner till fryshuset . vi stog på en parkering utanför den stora entrén , vi ställde oss vid skylten innebandy och efter ca 20 minuter så kom emil ut till oss efter att ha stått och vinkat från en balkong , fattade inte riktigt meningen med de men ja.. :P
vår skylt blev riktigt fin och några kom tom och sa att de verkligen va likt emil och ja de va väll bra antar jag (;
vi stog och pratade lite och emil pratade med lite kompisar som kom och grattade och lite sånt . sen skulle han och en kompis byta om och de gjorde dom mitt i allting med sina "student 2008" kallingar , de bytte om till badbyxor eftersom dom senare skulle åka förbi sergels torg och bada lite.. hehe ..
vi fick stå ett tag och vänta på att deras flak skulle åka iväg , gissa vilka som hade högst musik . och sprutade mest för den delen också.. jag är alldeles tovig och lite smått kladdig efter allt jag fått i håret . jaja , sånt får man väll ta .
nu ska jag städa , baka kladdkakor och sen duscha , på 1,5 timme . tror ni jag hinner ? njaaa..
uppdaterar med lite bilder sen :)
pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

lät som en rolig fredag =)

2008-06-01 @ 09:26:54
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0