besvikelse

nu är jag lite småsur.. min sushi var inte speciellt god idag , lax bitarna var jättettjocka och en gång känndes de som att jag skulle få en uppstötning.. usch .. no way att jag äter sushi därifrån nå mer , me ♥ sushi nikko , de gör den godaste sushin jag vet , och ligger bara drygt 10 minuter bort med buss , tänker inte äta nå mer från ikki sushi iallafall . usch på tanken bara. nu har jag ätit lite annanas också och snart ska jag ner till tvn igen då hockeyn börjar , såg lite på talang eftersom pappa så gärna ville kolla på ryssland-finland , såg vilka som gick vidare och jag måste säga att han jongleraren är supercool ! när man kollar på tvn ser de ut som att de är animerat för bollarna åker verkligen jättesnabbt , lilla tjejen är väll helt okej , men jag tycker man borde ha en mer udda talang än att kunna sjunga.. visst sjunger hon fint men de är så jag tycker . de finns ju så otroligt många sångare i vårat avlånga land , nästan intill för många
nu ska jag svulla med min chipspåse , kaaanske lägger ut mina köp idag/igår senare , om jag orkar de vill säga . har samling imorgon kl 10.45 så jag kommer nog inte vara uppe så sent . hockey och sen sovdags
nu kom jag på en sak som passade (;
if i won't see you soon ... i'll see you later

bamsekramar på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0