ångest

fan vad jag e deprimerad, jag pallar inte med nått just nu . känns som jag försöker så jävla mycket men man får aldrig "betalt" för att man försöker . har pluggat som en jävel i helgen för att inte komma efter med vissa saker i skolan , jag jobbar ju med de svårare uppgifterna , men ändå så får jag alltid g . jag fattar liksom inte vad jag behöver göra bättre ? känns helt meningslöst just nu på kursen att sikta högt eftersom jag ändå bara kommer få g i so i 8an . men jag fattar inte vad jag behöver göra för att höja mig ? de är helt jävla sjukt att jag får g och folk som bara lallar runt och inte bryr sig ett skit också får g . helt jävla otroligt . att de ska va ett sånt stort glapp mellan g och vg . de känns som att alla får g och man vill ju inte vara normalsmart direkt , man vill ju kunna mer än andra och kunna glänsa med de , men jag försöker så jävla mycket . men jag tror fan inte jag pallar mer, är helt psykiskt utmattad efter allt och jag klarar inte av mer. jag behöver sommarlov nu , bara sova och kunna komma igen i 9an , de måste fan bli bättre då . annars vet jag inte vad jag ska ta mig till ..

Kommentarer
Postat av: gabriella

du behöver inte va deprimerad... du har ju MEJ!

2008-05-06 @ 16:29:57
URL: http://bellas.webblogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0