veckostart

godmorgon på er (:
är uppe i hyfsad tid tycker jag ... gick upp 5 i 11 , och de kan man kalla timing när jag hade ställt alarm på 11, skönt att vakna av sig själv för en gångs skull .. för bara typ en minut senare när jag tänkte snooza lite så hörs de brrrrrrrrrrrrrrrrrrr från en borrmaskin , glad är jag att den slapp väcka mig .
ja vad ska jag göra idag... dammsuga mitt rum.. (är väldigt lessen för att jag måste göra mig av med min lilla familj (; )
senare kanske jag drar med pappa till elgiganten för att kolla om de kan laga min mobil.. vet inte om jag vill lämna in den nu eftersom jag ska till sandviken på fredag och då vill jag inte ha nån jävla lånemobil... juste... sen har jag träning också ..
men nu ska jag käka frulle , vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-23 @ 11:35:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0