väderrapport



ja vad ska man säga... tycker ni de ser lovande ut ? själv säger jag bara att de är upplagt för mycket myggbett... tusan också.. vad ska man ha med sig för kläder igentligen ?
vädret är väll helt okej.. sthlm ska liksom ha mulet och lite sol .. typ högst 15 grader så ..
jag tror vi stannar på landet tills måndag, eftersom mamma och pappa är lediga nästa vecka.
blir väll ganska mycket inomhus aktiviteter med tanke på vädret.. vi kanske besöker kussen på söndag eftersom han fyller 14 då.. annars får vi se , själv vill jag gärna hälsa på kerstin och rune i deras nya hus , för jag antar att nu är perioden för kaninungar? kommer ihåg förförra sommaren då vi fick låna kaniner och ha när vi var på landet... nawww... saknar min sötnos jättemycket, undra vart dom sålde henne....

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0