syjunta

yuhuuu , nu är jag tillbaka vid datorn igen . kvällen har ägnas till att plugga . inget tv tittande ens , helt otroligt . jag har inte sett en gnutta på tv idag ! när jag och pappa pluggade så sydde mamma upp min gula klänning (tack mamma (a) ) och fixade ett hål i en annan tröja . sen dess har jag inte gjort så mycket.. chillat lite vid datan o så , hållt på med dehär inlägget.. började typ för en halvtimme sen men de gick inte att länka så internet hängde sig..
ellinor håller på att skicka lite bilder till mig från grönan .. va typ snart 2 veckor sen men har inte fått dom.. lite komiskt (;
nu är de iallafall klart att vi åker till mormor på fredagen , skönt . då får jag träna och kanske tar en sväng till stan för att inhandla lite shorts , jag är liksom i despret neeeeeed  . men på idrotten ska vi bada så jag måste nog ta med mig en större väska än den jag har haft i veckan isf , jaja vi får se :)
nu ska jag snart gå och fixa mig för att sova, innan 12 idag har jag bestämt .. behöver sova . som tur får jag ta igen de i helgen med en skön vistelse på landet, tror jag behöver lite lugn just nu .
godnatt och puss på er <3

juste, berättade jag om att igår när jag skulle gå på toa så var de en fluga i toan , som tur tittar jag alltid innan jag sätter mig .. tänk om den hade surrat upp i min häck .. hade inte vart så trevligt :P


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0