fullbokat

tja allihopa !
 nu är jag hemma igen... och klockan är inte ens 12 , helt otroligt!
har hunnit med ganska mycket idag.. vaknade först runt 7, inte så konstigt eftersom jag annars brukar sova runt 7-8 timmar.. vi la oss vid ungefär halv 1 .. men okej .. lite anledning till att jag vakna var att rulle hade tagit plats i min säng.. och jag som har svårt att somna när jag väl vaknar snurrade runt där på halva säng spacet och ja.. efter ett tag somnade jag igen tillslut x)  senare  vid 9 sen väckte åsa mig.. då var jag ganska trött igen (; jag var liksom inte ens trött när jag gick o la mig ^^
aja.. de blir att bättra sovvanorna inför helgen iallafall .. bra de ..
följande veckas schema ser ungefär ut såhär ;

idag - åka in till stan med mammsen , fika och lite sånt ..
torsdag - tror jag och tjejerna skulle till stan och så.. sen på kvällssidan är de fotbollsgolf med laget (:
fredag : kl 9 bär de av från v-malm mot sandviken , första matchen kl 13 tror jag de va.. sen en match lite senare..
lördag - match vid 2 och på kvällen var de nå typ.. "bad-disco" , tur att man har den nya bikinin då , hah .. annars så skulle de lätt kunna hända en liiten olycka (;
söndag : slutspel/placeringsmatch .. finalen var på eftermiddagen .. så om vi går till den så är jag hemma ungefär 7 på kvällen ..
måndag/tis - jag åker upp till landet för att sedan stanna där tills 6/7 .. vi ska nog låna kaniner från k&r och den 5te var de nån tillställning i trönö så vi skulle hjälpa pappas/fasters kusin eva med hennes servering typ.. kommer nog bli skoj , räknar med massa bad vid båtklubben och kanske lite minigolf och sånt , kusinerna åkte upp idag med deras kompis helena.. men hon åker hem på söndag så ..
nu ska jag sluta med mitt nonsens snack och börja byta om ,
hare bra älsklingar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0