helgens klädsel

tänkte publicera ett inlägg med lite bilder men orkar inte så mcyket just nu...
 får nöja mig med helgens "outfits" ,
   
i fredagens har jag på mig mina nya shorts , i love them !
198 kr på h&m , linnet från h&m också och grå zipjacka från london
sen har vi lördagens där jag hade på mig shorts från new look (london) 3 pund kostade dom tror jag ? om ni kommer ihåg förut när jag berättade om den händelsen (;  puderrosa topp från bikbok ,  glasögon från marco macali (mq) och skor från london 
sen bytte jag om till min blåa småblommiga klänning från gina tricot
och vad hade man på sig idag ? *lyfter på häcken och kollar ner på stolen *
shortsen från new look och blommig topp från h&m
om ni inte fattar så har jag skrotat kläderna på stolen och nu håller jag på att fundera ut vad som ska bäras imorgon(läs idag) på grönan... lutar åt mina randiga shorts och nån t-shirt.. men vi får se vad jag hittar på , brukar ju inte vara så fantasifull direkt (;
nu ska jag städa iordning så jag kan hoppa i säng , men först ska vi leta bland kläderna =)
puss er

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygga shorts.

2008-06-10 @ 06:57:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0