trötter = me ?



kan säga att jag känner igen mig liiiiiite i trötter i snövit (;
men ändå inte... maten fick mig att pigga på mig lite.. men känner ändå att jag behöver sova om ett tag..
blir väll att kolla på ett till tila tequila 2 avsnitt.. nästa till rakning är när dem bara e 3 personer kvar.. spännande .. not
men allt känns så fejk i programmet.. med tanke på att hon säger att den som vann första (säger inte vem om de nu är någon som inte vet..) dumpade henne .. fast de va så att hon aldrig ringde upp den efter programmet.. utan bara lät de rinna ut i sanden .. usch på sånna personer.. men jag kan ju bara inte slita mig från serien.. den är ju lite kul ändå.. men en sak till jag tänkt på ... hon borde ju ha fått körtelfeber för läääääääääääänge sen.. tänk så många som hon strular runt med i serien ..
men nu säger jag godnatt till er , sov sött allihopa ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0