tomato face

hej hopp allesammans , bloggen har inte funkat på ett tag men nu funkar den iallafall . skönt .
skoldagen idag var lugn , skönt att man inte har så mycket att plugga till iallafall .. förutom no provet då..
på förmiddagen hade vi so och vi fick i uppgift att gå till centrum och kolla ingredienser på lite olika produkter , i matvaror , smink , kläder och heminredning typ.. vi började ju 9 och vi kom till centrum typ 20 över och då var ju bara sabis öppet så vi började där , vi var tillbaka till halv 11 då vi renskrivde och sen slutade vi . till lunch blev de stekt potatis och kassler , va väll okej men mina potatisar känndes råa och kasslern var lite ... konstig .. efter vi hade ättit så tog vi bussen till torvalla där vi kollade på 9orna som mötte lärarna , 9orna vann med typ .. 8-4 tror jag de va ? vi slutade vid halv... 2 ungefär ?
kom hem lite över 2 och sen dess har jag suttit inne och häckat, har inte pallat att pressa nått ute då jag typ är röd som en tomat i fejset .. inte kul . sen gillar jag inte och bara ligga ute och sola , dels för att
jag blir så lätt utråkad och sen vill jag gå och bada .. men eftersom man inte har nån att gå med så .. inte så kul .
sola på stranden är bäst !
nu snart ska jag äta grillat och sen blir de lite mer data och plugga mer no , får se om jag kommer tillbaka och bloggar lite 
vi ses tills dess , pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0