to-do

nu hör jag inge ljud nerifrån så jag tror att jag går ner och förbereder nått käk , har lite grejer ´jag behöver göra innan skolavslutningen idag iaf ,


  • städa mitt rum
  • raka benen
  • platta håret
  • stryka min klänning
  • fixa håret på nått sätt
  • bestämma mig för skor och skärp eller sidenband
  • bestämma om jag ska ha bhn utan band eller köpa n

sen är de naturligtvis något mer som jag för tillfället inte kommer ihåg, nej men nu måste jag gå och käka nått .. sen får jag börja pricka av sakerna på min lista.. bara de att jag inte har en aning om hur man stryker kläder.... tänk om jag förstör nått liksom :|


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vådå sno mitt ord (to do)...

2008-06-10 @ 19:49:47
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0