tidsoptimist ? javisst

jahapp , har lite smått panik just nu... ska med bussen om en halvtimme och jag har inte ens strukigt (?) min klänning ... hittar inte de jävla strykbrädet .. dejag har gjort sen de senaste inlägget är liksom... i stort sett ingenting .. jag har ätit och rakat benen liksom.. och lyckats typ "raka bort" 3 myggbett och blodet bara forsar.. och jag hittar inte plåster lådan .. + att mamma vägrar att svara i telefon..
ja nu måste jag liksom , platta håret , klä på mig och sminka mig på mindre än en halvtimme... lyckat...
och jag kan inte ta på mig klänningen förens jag fixat plåster och för de måste jag få tag på mamma.. undra hur lång tid de kan ta.. jag börjar väll med håret antar jag

uppdaterar när jag e hemma igen , pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0