tidig morgon.. (för mig)

ja nu är jag uppe igen .. gick upp vid halv 11 nått tror jag .. och jag har inte gjort nått vettigt än .. ska käka lite frulle och sen rulla iväg mot g-ringen för att jobba lite... ska dela ut för juni-juli  + att jag ska dela ut tidningar , hoppas de blir en slant då jag känner mig ganska pank... (gör iof alltid de, även om jag inte handlar nått :P )
mamma har tagit fram några skynken som vi ska fixa nått av nu i eftermiddag.. får se hur de blir men kommer se ut som ett spöke eller nått ... inte ett dugg lik en geisha menmen (:
ska försöka hitta några pinnar när jag e i centrum också .. eftersom gabriella säger att jag måååååååste ha de för att de är sååååååååå geisha .. har ännu inte kommit på något att köpa till sofia så jag får väll leta lite i centrum.. har typ helt glömt bort vad hon önskar sig så xD
därför tror jag att jag måste skynda mig ännu mer nu så jag hinner med bussen kvart över.. hinner inte fixa mig eller nått.. får bli en knut på huve och mjukisbyxor.. men jag ska ju bara jobba så
ha en underbar dag ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0