städbråk

hej på er, har haft en sådär kvälll... sverige förlorade och jag och mamma har varit ganska sura på varandra för att jag inte städat mitt rum.. hon hotar med att vi inte ska åka någonstans i sommar och de vill jag ju inte ska hända.. och skulle jag inte vara snäll och så så att hon går med mig på internet beställningen jag planerar.. ibland undrar jag verkligen vad jag håller på med... men några godbitar har de varit under kvällen ... har avnjutigt en twister , dom är bara sååå goda (:
har redan ätit 3 st på 2 dagar :o  annars så hittade jag en ny favorit i en ny saft , hih
den var bob hallon mandarin och den var supergoooo , har endast druckit ett glas men smaken sitter fortfarande i i munnen och jag vill bara gå och göra ett glas till .. men orkar inte (:
men nu ska jag rensa lite till i rummet innan jag kryper till sängs
puss

föresten... jag har kommit på vad som väckte mig imorse.. de var en laddare till spikpistolen som byggarna använder.. så mycket oväsen för en sådan onödig sak säger jag bara.... att dem inte kan klara av att slå i en enkel spik..




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den glassen är riktigt god.

2008-06-22 @ 16:15:29
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0