osmickrande , eller ?



är de bara jag som stör mig på american apparels bilder på sidor som tex. nelly
bilderna är på tjejer som säkert är jättesöta i verkligheten men att fota rakt framifrån med sån blixt är bara inte smickrande... att hon dessutom står och "drar" i tröjan och inte har någon bh gör ju inte saken bättre... hur ska man liksom veta hur den sitter om man inte drar i den sådär? jag själv har provat på american apparel och de flesta sakerna slimmar sig väääldigt kring magen , även på mina smala kompisar . kan de vara så att modellen här är tvungen att dra i tröjan så att den inte slimmar sig så som den igentligen gör ?
vad tycker ni om bilderna  ?

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja det är ju inte snygga bilder. man blir ju inte sugen på att köpa tröjan.

2008-06-24 @ 11:03:40

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0