matlust

nu är jag grymt hungrig... jag är en väldigt kvällsmänniska när de kommer till och äta.. jag kan knappt äta någonting på morgonen , vissa tycker de är konstigt .. vet inte varför de är så men jag bara känner inte för att äta då..
hur är ni som "mat-person" ? morgon eller kväll , eller både och ?

här kommer också lite frågor till moi , hehe .. har tråkigt .. men snart ska jag nog fixa mig lite käk (:

Senaste impulsköp:
har fan inte handlat nått på jättelänge... är väll nå godis eller nått x)
Favoritlyxartikel:
lyx och lyx... mina le coq skor är några favvosar.. men har ingen aning om var dom e just nu :o
Favoritfärg:
blå och vit är några jag håller mig mycket till.. annars går de i perioder
Favoritmärke:
beror på.. men h&m är ju bra eftersom de har så mycket olika stilar och sånt.. hittar alltid nått där , om de är bra eller dåligt är jag inte så säker på (;
Favvoskor:
just nu mina blå randiga ballerinas från hm.. använder dem nästan jämt nu..
Klädkonto per månad:
haha de har jag ingen koll på ... går väll upp och ner.. tror inte jag handlat nått nu i juni... känns inte som de iallafall..
Mest överskattade affär:
öh what ?
Mode jag aldrig vill se igen:
kommer inte på nått just nu.. men utsvängda byxor är verkligen inte min stil , no thanku liksom
Mode jag vill se igen:
ingen jättekoll direkt... men randigt tycker jag borde komma , snacka om att jag kommer va trendig då ;D
Senaste fyndet:
ja.. har ju inte köpt dom än men ett par "bad-shorts" för 70 spänn , inhandlas direkt när jag kommit till landet igen !
Fulaste färgen på kläder:
har väll ingen anti så direkt men neon färger , usch usch på de
Sämsta köp:
öh .. typ förra årets skolavslutnings klänning.. har använt den en gång.. tyckte den va fab förut men nu ... not very..
Favoritprodukt på apoteket:
har inte så mycket därifrån... solkrämen då (;
Bästa promenad:
typ med linn , för massa år sen när vi gick ut med grannarnas hundar.. saknar !
Favoritdryck:
just nu har jag en thing för bob mixx hallon mandarin.. men den är snart slut :-(
Äter lyxmiddag:
allt för sällan...
Favoritgata:
kunde ju säga min gata men ... typ.. nån fin gata i stan .. eller kanske drottninggatan , haha ingen aning
Reser helst till:
just nu så är jag väldigt sugen på new york.. eller karibien ... mmmmmmmm.....
Bästa mikromaten:
lasange (:
En bra gå bort-present:
öh.. godis ? xD
Älsklingsljud:
borrmaskiner od. på morgonen , not
Senaste upptäckt i Stockholm:
eh.. ingen aning..
Favvosajt:
http://www.erikass.blogg.se/ juuuu
Favvoblogg:
hahah min förstååås , nej men gillar alla möjliga på olika sett..
Här bjuder jag mamma på middag:
hemma kanske... eller sushi niko i trollbäcken maybe... men hon bjuder oftast mig ^^
Favoritförort:
haninge ffs , nja fan jag vet inte
Fikar gärna på:
nja olika... moda cafe ibland.. annars brukar de mest bli donken (;
Bästa lunchställe:
donken eller max maybe...
Favoritgrönsak:
jag diggar gurka och paprika ... med dip .... mmmmmmm...
Favoritdjur:
hund typ
Bil:
mazda 5 eller 6 i think... mörkblå med vinge ^^
Stjärna jag vill träffa:
har gärna en återträff med daniel (a)
Motionerar:
fotboll, cykel
Det dyraste jag köpt:
öh.. som jag betalat för.. shit ingen aning.. min data eller nått sånt typ..
Favoritprodukt på Systembolaget:
haha , censurerar eftersom vissa "överåriga" släktingar läser min blogg .. mohaha
Bästa fyllekäket:
haha ingen aning
Dansar helst till:
70 och 80 tals klassiker , yeaaah
Senast gnolade:
va?
Bästa romanen:
öhh... har ingen koll vad som räknas som de..
Bästa diktsamlingen:
jag läser typ bara dikter när jag blir tvungen så...

nej men nu har jag minsann dragit på tiden.. magen bara vääääääääääärker... MAT , MAT , MAT !
hörs senare sötnosar♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0