jordbävning?

kukelikuu , nu är jag uppe sen en tid tillbaka... snacka om obehagligt uppvaknande! ligger sover och sen helt plötsligt så låter de "brrrrrrssuuuummmmm" och de känns som att hela huset skakar . jag bara flyger upp i sängen och inser att de inte är en jordbävning iallafall . lägger mig för att somna om och 5 minuter senare så låter de igen "brrssssuuummm" , då insåg jag att de var byggarna som håller på med nån konstig mackapär... ska kolla upp de sen när jag ska käka frulle .. pappa är hemma nu och så kommer han och säger " jaha.. jag trode du skulle sova iallafall" .... och jag svarar med " trodde du de ? med öppen dörr (dörren är paj.. går liksom inte att stänga..) och inga öronproppar ? "
inte ens jag som är så svårväckt sover förbi något sådant !
nu ska jag maska mig upp för att käka frulle , duscha och städa rummet ... btw blev de ändrade planer så kusin kommer imorgon istället... får se hur de går ihop sig med min träff med mammsen.. den som lever får se helt enkelt (:
ha en underbar dag ♥♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0