jag har inte förlorat hoppet... ännu...

kikade in på h&m webshop nyss när jag skulle leta efter en bild på bikinin jag provade idag .. den fanns inte där men till en liiiite gnutta lycka hade min leopardfärgade bikini kommit tillbaka ... är troligtvis returerna som kommer in nu..  men dock bara i storlek 40 & 34 ... så fort min storlek kommer in är de jag som tvingar mamma att beställa den fort som attans !
tänker be henne gå in och kolla varje dag i helgen för jag bara måååååste ha den !

hmm.... var de inte jag som skulle släppa den , eller ? (:
men de är lite svårt när jag tycker att modellen är så bra, jag vill passa i typ trekant men .. ser bara otroligt fult ut.. dessutom måste jag gå och fixa med den hela tiden.. erika vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0