fotbollskväll

hej allihopa , sry att jag inte skrev mer förut... har drabbats av godis effekten... ni vet , man käkar godis - blir speedad - blir supertrött igen . just nu håller jag på och klunkar i mig lite läsk och ska snart poppa lite popcorn , kan ju inte somna under finalen liksoooom.. på tal om de borde den typ ha börjat... jag är fan expert på att komma 10 minuter in i andra halvlek - händer typ alltid.. efter matchen måste jag packa ur min väska... sen packa nytt .. btw har mamma gått igenom min garderob och gjort den värsta fiiin , alla mina randiga tröjor på hög baaa , najs (;
ska fixa lite till kanske ni får se , om jag vågar ;D
nu tillbaka till tvn , ni vet ju vilka mina favoriter är redan (: mjauu ..
men nu har jag även fått upp ögonen för cesc fabregas , mhmmmmmmmmm...
hihi puss sötisar♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0