fotbolls hunkar

jag måste verkligen säga att jag stör mig nått sånt enormt på folk som går och säger , "fotboll är en sån himla tråkig sport , man bara springer runt och sparkar på en boll fram och tillbaka "
visst ibland kan de vara lite långtråkigt om man inte är så insatt , men ibland faller tom sånna som jag lite halvt i sömn under en match .. men varför tittar man igenligen på fotboll ? jag spelar ju de så jag har väll en anledning om man säger så , men bara för de behöver man ju inte titta . men en till anledning att titta är ju alla snygga hunkar som springer runt och sparkar på den där bollen , någon som håller med mig eller vad ? de är grymt mycket roligare att se ett par snygga killar lira boll än några skäggiga (halv-)gammla gubbar springa runt . tex . på matchen österike - kroatien . i österike ser man många killar som ser helt ok ut , ibland mer än så . men i kroatien springer de runt sånna som man liksom bara vill skrika gå aaaav plaaaan gubbe ! åt ...
så till mig till alla förbundskaptener där ute *flirtflirt *
skippa den gamla generationen , snälla !



gobitar som fernando torres vill vi ha mer av ..... mmhmmmm...

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0