ett till fjortistest

FESTER

[ ]
Jag blir full på folköl
[ ] Jag har sex med flera
[ ] Jag röker

SUMMA: 0

SJÄLVBILD

[+]
Jag försöker vara normal
[+] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] Jag tror att jag är tjugo
[+] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
[ ] Men jag har hånglat med samma kön för att det var kul
[ ] Jag läser veckorevyn, solo eller nån liknande tidning (cosmopolitan)
[/] Jag kramar istället för att säga hej - både och ?
[+] Jag kindpussar folk
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder lunarspråk
[ ] Jag lyssnar på radio
[+] Jag lever för mina vänner
[ ] Skolan är inte viktig
[ ] Jag läser aldrig frivilligt
[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[ ] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen och eller mellan två TV-serier på kvällen


SUMMA: 5,5


KLÄDER OCH STIL: JAG HAR/BÄR

[ ]
En I <3 NY tröja, fastän jag aldrig har varit i New York
[ ] Foundation på läpparna
[ ] Sveamössa
[ ] Ett plagg som det står SSS på, fastän jag inte seglar
[ ] Lånade kläder dagligen
[ ] En Henri Lloyd jacka
[+] Stora glasögon
[ ] Fakeväska


SUMMA: 1


Ta summan av allt gånger tre för att få hur många procent fjortis du är: 0+5.5+1x3 = 19.5 % fjortis


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0