en dag på stan...

ja då var jag hemma igen , en trevlig tripp till stan blev de.. dock har jag oooooooont i fötterna nu av mina skor.. men de var väll värt de antar jag för jag hittade ganska mycket saker .. tror jag handlade för drygt 600 .. vart väldigt nöjd med allt (:
just nu är de paus i fotbollsmatchen så jag passar därför på att skriva lite.. tror jag kan ta lite bilder snart så inlägget inte kommer allt för sent, vet ju att alla inte har mina sov-vanor direkt (;
oh shit.. kom precis på att jag behöver packa till sandviken också.. åker till stan imorgon med tjejerna och därför har jag inte så mycket tid över.. men de brukar gå ganska snabbt så ... kanske lämnar en sneek peek sen , inte jättekul men varför inte (;
nu ska de poppas popcorn till fotbollen , heja turkland... (fattar inte att jag säger de igentligen .. )
puss sötnosar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0