brudens bäste man

ja hej på er , var ett tag sen jag kom hem nu och just nu tittar jag på schweiz - turkiet .. inte jättebra lag men de är som vattenpolo , nästan (;
hihi, idag var jag i stan med kusin och vi såg filmen brudens bäste man med patrick dempsey från greys anatomy a.k.a mcdremy ^^
filmen var faktist ganska bra.. en såndär typiskt tjejfilm , gullig och så. men de roliga var att vi satt breve typ två killar i våran ålder , dom va där själva och man ba what? haha , kanske lite gulligt att dom kollar på tjejfilm men aja ;D
nu ska jag ner till tvn igen och festa på en "mini-daimstrut" som vi köpte hem igår.. va nått erbjudande typp ... annars kostar 6 ministrutar typ 42 spänn.. vem köper de liksom ? sen köpte vi även sandwich och mini twister , min favvooo .. de är ju annorlunda smaker på dem så de ska bli kul att testa .. kanske skriver lite om den sen här i bloggen .. men de får bli en annan dag för nu är jag grymt sugen på daim
pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har du sätt brudens bäste man utan oss!

Å du tyckte de va mean att jag hadde sätt What happens in Vegas...!

Nu har vi ju inget att se på bio!!!

2008-06-11 @ 23:25:58
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/
Postat av: erika

jaha... jag visste inte ens att vi hade snackat om att se den :O

men vi andra vill iaf se what happens in vegas , hihi (:

2008-06-12 @ 00:04:24
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: emma

kram på er snubbar:)

2008-06-14 @ 21:53:41

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0