bombnedslaaag

ja vad gör man nu då ... har gått berserkargång i mitt rum för att hitta mitt rosa sidenband, vilket jag precis gjorde :P
imorgon (läs idag) är de skolavslutning och jag har fortfarande inte bestämt mig.. jag har en klänning men med resten är jah ganska förvirrad... ingen aning om hur mitt hår , skor eller sånt ska se ut
tack och lov för att vi börjar halv 5 x)
testar klänningen utan bh band nu och de ser väll helt okej ut , bara att min uringning är brunbränd och resten av kroppen är vit som ... jaa.... kan inte ens komma på en bra gämförelse (;
är fett me sugen på typ popcorn och chips o sånt.. men nej , inge mer nu förens imorgon då de är sverige - grekland
då är de fram med chipspåsen och sommarlov , yeaaaaaaaaah ... men jag har börjat få lite ångest över att börja 9an med.. betygen har inte kännts så seriösa de här året men nästa år gäller de verkligen , kommer behöva råplugga och typ inte ha nån fritid -.-  
+ att jag inte har en jäääääääääääääääääääävla aning om vad jag ska gå för linje.. är faktist lite sugen på att skriva nånting , typ journalist eller någonting.. men med g i svenska och i so så tror jag nog inte de kommer gå så bra.. tror nog de är en fas jag går igenom , går nog över snart . men jag känner lite för att jag vill utrycka mig , lite större än i denhär bloggen.. men ja , hihi får väll bli de tills vidare (;
nej nu måste jag nog hänga upp lite grejer i min garderob , är typ heltom och allt ligger på sängen , bra erika *tumme upp*
kommer nog stanna uppe ett tag till då jag har lite bilder att visa från i helgen och lite annat smått och gott
hare bra sålänge

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0