camping at nathalies place

hej bloggen (:
nu är jag hemma efter lite runt flängande med mamma  ,  har precis käkat tacos, mmmmmm...
igår var jag , emma , sofia och nathalie i farsta , dels för att jag inte orkade åka så långt bort , hihi
i stan behöver man ju gååå så mycket.. me not like (:
vi åkte vid 12 och jag hittade några saker.. ett par skor , en klänning och 2 trosor, när vi var inne på veromoda så provade jag , nathalie och emma samma klänning i gult och emma tog bild (ofc)
då gick deras inköpare förbi och sa ' va söta ni e"
vi fikade också på le crossiant (?) som är(var) vårt favvoställe där vi jämt brukade äta förut .. väldigt mysigt , roligt också.. vi såg en som emma kallar för "bennyben" precis när vi skulle käka så de var vårt ämne att snacka om , och jag liksom garvade ijäl mig bara på namnet liksom , hah
vi åkte hem till nathalie sen och .... badade , juste (i)  de va typ bara andra gången jag badade i hennes pool och de är lite förvånande tycker jag ..  efter en lååång tids badande och lite vollyboll så bytte vi om och så .. sen lallade vi runt ett tag och sen kom gabriella och erik vi satte oss i husvagnen och körde lite finns i sjön och lite chicago..  sen käkade vi scivapshishis (?) med couscous , de va smarrigt .. vi satt och snackade vid bordet typ ett tag innan vi gick tillbaka ut och då satt vi vid poolen lite , erik satt i en solstol och tyckte vi var knäppa som inte tog del av solen , som typ va en pytteliiiiten springa som han satt och njöt i ... innan den gick i moln :P
sen skulle typ gabriella hem så då kramade vi henne innan vi gick tillbaka i husvagnen för att gama lite till , hah
neger och president den här gången men de gick inte så bra eftersom erik vann , HELA TIDEN !
han la ut sina kort jättesnabbt och satt o suckade för att vi var så "långsamma"
vid halv 12 följde vi med han till bussen och sen så gick vi tillbaka där vi fixade oss för sängen , sen låg vi inne i husvagnen och lyssnade på musik och snackade  , vid halv 2 tror jag att vi släckte.. och klockan 9 var vi uppe nästa morgon , gasssh...
vi låg inne i husvagnen jättelänge innan vi gick upp och käkade frulle , efter de typ badade vi :D den här gången hade vi lite olika simtävlingar och de var ju lite kul (: sen när vi skulle sola så gick solen i moln , värsta mean :-(
då tänkte vi att vi kunde göra lite lunch.. så vi tog fram couscous och sen funderade vi vad vi skulle ha till de.. vi hittade typ inge så vi (haha läs dom andra) gjorde hemma gjorda köttbullar av köttfärs , haha fett cooola dom blev ..
vi gjorde också en kladdkaka , men den va ganska tjock så den kunde mer liknas en brownie ..
vid 3 hämtade mamma mig och vi åkte till tyggrottan och köpte sidenband , gardiner och ett coolt tyg mig ( ni får se senare =)  som jag ska sy en kjol av ... de ska bli spännande att se hur de går (:
de kostade typ 17 spänn så de va då inte dyrt !
nu ska mamma och jag ha en liten syjunta , puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

najs stavning! de heter Cevapcici;)

2008-07-11 @ 19:04:47
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0