rese drömmar...

hej allihopa, sitter här nu och dagdrömmer lite... var inne på coop forums hemsida nyss och såg att man kunde bo 2 nätter i london för 2300 nånting.. de låter ju helt perfekt :o
usch vad jag blir sugen nu... men grejen är ju de att man måste ha flyg med också... kollade nyss och de var ungefär 2000 per skalle att flyga.. ska snacka (läs flirta) lite med mamma så kaaaankse kaaaanske de blir av (a)
man kan ju alltid försöka eller hur ?  när mamma och jag va i london senast var de så mysigt , men känner inte riktigt att jag fick tid att se allt.. men mamma ska dit på konferans i höst så hon kanske blir lite trött på london då ? hihi
aja, annars får jag väll dra med mig mammsen och pappsen ner på en sväng i sverige.. är sugen på att typ åka till göteborg och typ malmö.... och även lite på danmark ... och usa .... och till nått varmt ställleee
nej men vilken resefeber jag har fått , gaash (:
nu tillbaka till städningen
puss sötnosar ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0