onsdag

*gäsp* nu har jag degat i en timme och nu är de väll dags att hitta på något för min del.. hatar just nu mobilen jag har.. har ju lämnat in min w850i på lagning så nu har jag någon gammal nokia.. medelanderapporerna är nog mest irriterande + att den sätter på knapplåset hela tiden och har jättejobbiga knappar.. och smsen är verkligen en plåga! måste liksom memorera nummret till den jag ska skicka till eftersom de är nå knas med adressboken... gash.. får väll ta o radera lite nummer så att dom viktiga får plats
imorgon åker jag förövrigt bort igen .. vi ska upp till mormor så hon får sin 70 års present.. att gå på diggiloo , jag har fått med mig nathalie så de känns inte så jätte deppigt längre (:
nej nu ska jag pysa
tack och hej leverpastej , hihi


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0