glass nostalgi

hejsan igen , nu är de soligt här.. molnen har spruckit upp och jag är nästan lite sugen på att bada , hihi
mamma sitter nere och håller på att sy in ett par jeans åt mig... (tror jag) ska nog ner och fixa knapphålet på en kofta.. ska också ta en välsmakande isglass , mmm... köpte av hemglassbilen i tisdags , de kan man säga va länge sen (a)
de är tre smaker, citron , tuttifrutti (som tablettasken ni vet) och smultron.. har provat de två första så nu blir de en smultron ... ikväll ska jag även ut på middag med pappsen , han har inte bokat bord så vi får se hur de går med de... imorgon ska jag nog försöka hitta på något med gabriella efter hon slutat jobba.. senast på söndag åker vi ner till ystad och vidare till bornholm , de ska bli mys.. stannar där tills torsdag sen kanske vi ev. stannar några dagar i skåne , men då får ni ha de mysigt utan mig helt enkelt (:
puss ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0