plågsam kväll

nattidags snart, tänkte skriva lite först .
inge rolig kväll idag kan man säga, inga roliga program + att jag har jätteont i tänderna . måste be mamma fixa tid hos tandläkaren , känns som att jag håller på att slipar mina tänder mot varandra så dom liksom blir små ? nu jag iallafall valt lite böcker som jag ska beställa hem . vet inte om mamma har gjort de än då jag har suttit vid datan den närmaste halvtimmen (a)
hemstudiedag imorgon , gud så skönt ! blir lite shopping med tjejerna , synd att nathalie på kryckor inte kan följa med . ha en skön dag hemma gumman , hoppas foten blir bättre (:
har inge speciellt jag ska handla imorgon men nån ny topp tills på fredag vore ju bra. och en sak fick jag reda på idag, farfar fyller 80 och inte 70 . men hur ska man hålla reda på de? hihi , tur att min farfar inte är inne på internet så ofta och hittar till min blogg , de hade vart lite pinsamt isåfall ;D
nu tappade jag nog ämnet men , jag ska försöka hitta en top och gärna ett par nya jeans . tror nog vi ska titta in på wedins , isåfall kanske de inte vore så fel med ett nytt smalt skärp .

juste,  de är ju på fredag som hm:s kollektion 'fashion against aids' släpps . jag bara måste få tag på timbalands tröja , har fattat tycke för den . tyvärr har gabriella de med men jag ska skaffa den före (:
kanske går en snabbis till hm efter utvecklingssamtalet . praktiskt eftersom pappsen ska hämta ut mitt vaccin då med .
nattpussar på er ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0