fredag

hej hopp , lugn och skön fredag idag. som de alltid brukar vara. tänkte åka in till stan efter skolan för att försöka hitta några nya par jeans . jag gick ner på perrongen och efter att ha stått där i drygt 10 minuter så säger dom att mitt tåg är inställt. jag lägger benen på ryggen och kutar upp till bussen . ett tag funderar jag på att byta buss men tillslut åker jag hem ändå . så idag har jag mest vilat och hängt upp lite mer saker i garderoben . behöver nya galgar nu ! alla är totalslut och jag har massa kvar att hänga upp . men nu ska jag iallafall ta bussen och möta pappsen vid trollbäcken . där ska vi handla lite mat och sen köpa sushi till mig och mamma . snacka om att de va längesen ! på dom senare dagarna har jag varit grymt sugen (:
nu ska jag snart gå till bussen , kanske kommer nått till inlägg lite senare
ciao

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0