evighetsdag - tisdag

tjenare mors där ute (:
väldigt lååång dag i skolan idag, jobbigt men skönt nu när so kursen äntligen är slut . den avslutades med 1 timmes långt prov . uuuurk , hoppas jag får mer än g nu när jag verkligen angaskerade mig i att svara utförligt på frågorna . men jag tror catrin gillar mig , de verkar så iallafall . sen hade vi spanska , jag vägrade att sitta brevid adam så jag satt mig brevid gabriella istället. men viktor verkade iallfall nöjd (;  de gjorde nog spanskan lite roligare , och sen jobbade vi svenska på våran studietid. de va inge vidare men vissa saker va riktigt roliga (:
tex , idiot = svårt utvecklingsstörd och .. nått mer  , kanske inte verkar så kul . men tro mig , jobbar man med ordkunskap eller vad vi nu jobbar med . så är sånt kul :)
nu ska jag tralla vidare vid datan och käka morotsmuffins , smaskens
tjingeliiiing ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0