8 januari

hejhopp , dagen idag har verkligen varit mega tråååkig . på förmiddan så fick vi ägna hela lektionen åt att svara på frågor om den industriella revolotionen och den första spinnrocken .. så intresant också .. och på lunchrasten så pös vi till centrum för att jag fortfarande inte vet typ nått vad jag ska önska mig .. tänkte ju som sagt önska mig en dator men den blir jag tvungen att betala själv nu . så vad ska jag då önska mig av mina päron ? mina kompisar börjar också bli lite oroliga då jag tex. inte önskar mig nå smink eller kläder . detta för att jag gärna köper de själv o de är ganska svårt att hitta kläder som sitter bra och även är snygga . jag är helt enkelt ganska kräsen av mig :)
men iallafall , eftermiddan började med spanska och en jätterolig genomgång för betyg .. och viktor uppmärksammade ju såklart att jag inte tittade på honom på hans genomgång.. men bara för att man inte tittar behöver man ju inte lyssna ? så han börjar säga att jag "är i en annan värld" och sen börjar erika med sin vanliga mening och hela klassen stämmer in . jobbigt ? jo lite , men man börjar ju bli lite van efter ungefär ett års tid ? men efter de när jag började uppmärksamma undervisningen och sa en grej högt så blir ju viktor jätteglad och kommer fram och skakar hand med mig och säger ' du lever :D ' . ja de har jag väll inga komentarer om precis , bara att han typ höll på att dra mig av stolen .. men sen hade vi iallafall bingo/memory där jag va typ bäst och fick 4/6 grejer ;D
resten av skoldan gick åt till att sticka en mössa , vilket jag ska fortsätta med nu :)



tjingeling


Kommentarer
Postat av: Erika

ja och den kommentaren är väl typ Bratt, Peter eller Peppe? .. de stämmer juuuh :O;)

2008-01-15 @ 07:35:49
Postat av: erika

de vet du nog bäst själv (;

2008-01-15 @ 15:40:59

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0