7 januari , skolstart

TJohho allesammans , idag började man ju skolan . och hur mega tur har man inte genom att börja dagen med att missa två bussar ? på förmiddan så vare iallafall helt okej då jag lärde mig att sticka (inte för att jag inte gjort de förut men ^^ ) . kännde mig som värsta proffset, men de kanske va för att alla andra ( som va killar ) va lite trög tänkta (; sen på eftermiddan hade vi en kort engelskalektion då vi lånade en bok.. på engelska ..
istället för att loda vidare på biblioteket så gick jag och nathalie till centrum där vi provade lite udda kläder ;D
men hon köpte en tröja och jag ett gulligt hårband med en rosett (a) . sen så vare dags och åka och kolla på mer tapeter ( igen ) :D . den här gången hittade jag faktist en fin vit med svarta blommor , men jag måste bestämma mig snart innan mamma blir handikappad och inte kan hjälpa mig :(
men nu ska jag kolla på 2 ½ män och svulla frukt , och sen ska jag väll sova.. eller iallafall försöka :)

pussar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0