3 januari , kväll

hej hopp alla där ute (:
idag så gick jag faktist upp ganska tidigt då jag skulle följa med mina kussar till sickla köpkvarter . så ca kl 12 så bar de av med bussen mot tyresö c . Efter sickla så åkte vi vidare till hellas gården där vi hade ett trevligt fika stopp . men jag har inte brutit mitt löfte , ännu (a) . sen åkte vi till trollbäcken där vi stoppade på köttboden och el-tjänst innan jag på egen hand fortsatte till fots uppe till colorama för att kolla på tapet :) sedan bar de av hemåt , lite senare så åkte även jag och mamma till coop där vi kollade på tapet och olika färger (målarfärger). De vore ju inte helt fel att få visa sina kreativa talanger ;D

nu vid dagens slut så sitter man här med en ny t-shirt och gottesug .
och jag har fortfarande inte skrivigt min önskelista !
får nog börja fila lite på den nu ..
kramar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0