19 januari

tjoohoo , idag har verkligen vart en lång dag . upp redan klockan 9 , okej kanske överdrev lite men då vaknade jag iallafall . men upp ur sängen gick jag kl 10  . frukost och sen vid 11 så åkte jag till granängsringen . efter ca 50 min arbete så hämtade mammsen mig och vi åkte till ikea i kk . vi kom fram ungefär vid 1och kom hem ungefär vid 6 . kom hem med bla . ny garderob , nya gardiner och nya kuddar. trevlans trevlans . kommer nog bli fint tror jag (:sätter ihop de imorgon efter tidiga matchen mot handen . trevligt med derby också , repris på sanktanfinalen nästan .. hoppas de går bra då iallafall . de blir fullt upp imorgon hur som helst.
nu ska jag titta på handboll
GO SVERIGE :D !

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0