16 januari

hej hopp  , idag har varit en helt ok dag . haft mycket att tänka på , du vet .. jag vet inte vart jag ska ta vägen . men idag så stickade jag klart min mössa , skit stolt ^^ även fast den typ blev ganska konstig (:
och så hade vi matte, och usch usch usch vad jag hatar vår tillfälliga matte lärare. man hör ju fan inte vad hon säger. och när hon frågar om man fattar så ba .. ehh jaaa...  iiinte.. kommer typ misslyckas helt på provet, känns de som iallafall ..  åkte hem efter skolan o bara vila , grymt skönt de iallafall . sen åkte jag och pappsen till sjöstadshallen och kollade på dj-dm finalen . den vann vendelsö med 3-2 , och sofie blev matchens lirare. har aldrig sett henne spela med dj/dam så jag måste säga att hon är lite av min idol nu , haha :)
nu ska jag försöka sova. natti


image3 min urfina mössa , grr på den ;D

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0