onsdag

hallojsan :)
vaknade upp ganska tidigt idag , redan klockan 10 , helt själv ! ingen stor bragd igentligen eftersom jag gått upp mycket tidigare dom andra dagarna i veckan , bra jobbat erika ! nu sover jag iallafall inte bort dagarna ¨på mitt härliga lov . dagen idag ser väll ut att bli ganska lugn, får se om jag kanske ringer min söta gabriella isånnafall (:
asso jag borde banna mig själv från att äta sushi , blir ju bara mer sugen när man har ätit . har värsta suget efter de idag iallafall . inte bra, kanske blir att jag åker och köper mig lite sen, medans de forfarande är lunchpriser . har bestämt mig lite för att ha en "spara" månad (haha får se hur de går ) nu i mars . inge kläder eller onödiga saker ( godis är inte onodiga saker :) ) . behöver hålla fast i mina pengar så jag kan shoppa i london, eftersom jag var sjuk när jag skulle jobba förrförra helgen så förlorar jag ju pengar på de eftersom jag måste ta ut pengar o ge till han . känns inte bra..
men jag måste nog köpa ett par nya skor snart, alla mina är ju helt smutsiga och så .. ska fråga mamma om de går att tvätta dom i tvättmaskinen , annars blir de nog ett par nya . jag har blivigt helt fäst vid ett par kaki (?) färgade tygskor från la redoute . men om jag köper några blir de troligtvis nog tygskorna från din sko ..
nu ska jag fortsätta att pyssla ihop en "outfit" . denna gången blir de nog väldigt casual . men fint :)
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0