ombyggnads ångest

blir så himla trött asso, de är ca en månad kvar tills vi ska börja riva ut hela vår "huvudvåning" , så att vi kan börja med vårt nya kök .. och nu är de tydligen så att vi måste riva ut båda toaletterna, både den på "huvudvåningen" och på övervåningen . och man kan ju inte direkt bo i ett hus utan toalett ? så man kommer typ  inte kunna bo hemma alls på typ 2 veckor .. och vi ska börja riva ut 31/3 , dagen efter mamma och jag kommer hem från london . de blir hem och ompackning för att bo hos nån annan . så jag kommer nog troligtvis flytta runt hos några kompisar och så titt som tätt som de passar mig (a) , låter nästan som att jag är en parasit !

turligt nog så ska man iväg på en skidresa med skolan , så jag behöver bara bo borta i ca 1,5 vecka . men de blir troligtvis mer , inte så kul att bo hemma om man lagar mat nere i tvättstugan ? fattar liksom hur man kan ha kylskåp och micro och sånt där.. men hur ska man kunna typ steka/koka och laga mat i ugnen ? inte tänker jag leva på micromat i en månad ! snacka om att de kommer bli en rörig månad .. mamma håller på att kolla runt lite på olika campingar . aldrig att jag bor på en camping i en husvagn i april !?
 de är liksom svinkallt då .. nästan 8-)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag mår illa när jag hör det :) (Jag lider av renoveringsångest. Ha ha...)

2008-02-29 @ 08:10:44
URL: http://whattowear.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0