innebandyhelgen kan börja

hallojsan ,  ännu en solig dag och veckan lider mot sitt slut . tråkigt, känns inte som att jag fått ut så jättemycket av mitt lov . och nu har jag kommit på att jag ligger efter med några skolarbeten .. inte så kul , vill ju inte direkt ägna resten av lovet till att plugga . idag är de föresten första matchen i zone cup . den cupen som vi (92-93) vann förra året , de här året ska vi spela med 94orna istället . första matchen är mot belebarkaby (93-laget) som vi vann imot innan jul med 5-2 . matchen börjar iallafall kl 7 och vi har samling kvart över 5 . men nu ska jag äta lite pasta innan vi åker mot löthallen  , som jag tror ligger i sundbyberg ?
hejdå på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0