vad gör vi i ösmo? iiiiiiingentiiiing

tjooo sötisar, haft en bra dag?
min har varit.. tja,.... lite speciell. eller snarare udda då.
dagen började ja, som vanligt med att jag försov mig. ska veerkligen försöka komma i säng idag.
 nu när jag inte tränar. sov ända tills 7.25, och de var ju riktigt duktigt -.-
lyckades slänga på mig första bästa kläder , täcka lite skavanker och rusa till bussen.
i skolan hade vi snack om genus perspektiv, vi skulle påbörja ett arbete. men de blev inte så mycket gjort av de, speciellt inte om man heter erika och charlotta. vi dansade runt lite och charlotta blev tejpad av oskar (:
eftermiddagen hade vi engelska, vi skulle diskutera boken vi läst, ja de gick väll okej. slutade med att jag var missnöjd och skyllde på att jag var bättre på att diskutera saker jag tycker om , och då fick jag snacka lite om innebnady och fotboll , hah
sen hade vi ett typ superlätt prov, fast ja.. får se hur de går på de. hade ju typ fel på några grejs så.
efter skolan så drog vi till centrum, gick lite i affärer. fick en sjuk idé om att vi skulle åka till jonte , i ösmo.
vettefan va vi fick de ifrån, vi stod och kollade på kort iaf ^^
så de sluta med att vi köpte ett kort och ritade en korv på. åkte till ösmo och virrade runt.
kom hem vid 8, ja de var väll allt. nu ska jag sätta på en film, sen ska jag somna i tid.
puss!

(tror inläggen under hamnat lite i fel ordning, konstigt. men ni kanske fattar ändå?)

Kommentarer
Postat av: erika

erika gillar jonathan :) thihihih !!!!!

2009-01-05 @ 15:40:42

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0