en helt vanlig söndag

tjena mittbena, tänkte att jag kunde börja variera min hälsnings fras lite. blir väldigt mycket hejsan imellanåt
idag har väll inte hänt nått speciellt, kollade på 2 iby matcher. ena var div1 matchen och andra var min brors. snackade lite med en gammal "kompis" under den matchen med, men nu har de typ strulat sig rejält. mina vänner vet mer än väl vem jag är intresserad av, och nu har jag fått en "till" "beundrare" på släp. usch, jag är superdålig på att förklara att jag inte vill något mer än typ vara kompis, hur säger man de utan att såra någon liksom. jag vill inte att dehär ska komma iväg de jag har "på gång" med "den andra".. hmm... behöver ta ett snack med mina rådfrågare imorgon, suck.
sen ska jag börja fila på min önskelista också, kul att man får julklappar detta år!
höhö, undra vad jag ska köpa till brorsan... och hemliga jultomten.. min känns extra svår i år, av en anledning jag inte tänker nämna.. hmmm...
aja, sune och kudde är de
puss!


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0