korvkorvkorv!

aha, gäsp. då var de dags för sängen då.
dagen har varit lång, men ibland har de kännts som tiden bara rinner iväg, men ibland som att den aldrig tar slut.
de har över totalen varit en riktigt mysig dag, fått lite julstämning och sådant faktist (:
morgonen började med att jag försov mig, de är typ 1000 gr lättare att göra de när man är småkrasslig som jag.
man unnar sig ännu ett par extra minuter att snooza, inte bra altså. om man tänker på mitt antal alarm jag behöver ställa.
lektionen hade knappt börjat när jag kom insläntrandes 10 minuter försent, vi skulle ägna dagen åt att svara på frågor ur ett superkul häfte, men som tur hade vår lärare kopigerat fel, så typ alla fick sk. "dysleksi-häften".
svaren var liksom understrukna, gjorde 5 frågor. kan inte påstå att jag lärde mig nå speciellt mycket på att läsa dom svaren , hade knappt nån koll på vad dom snackade om men. har lagt den kursen bakom mig nu, usch vad tråkig! jag som ändå börjat gilla so lite...
till lunch blev de jultallrik, inget att hurra för direkt. kommer ihåg när vi gick på söderby (förra skolan 6års-5an), då hade vi minsann typ massa goda saker. men nu , uschamig. köttbullar (som btw var de typ enda som var ok att äta), gummi-prinskorvar, "fjällskinka" och potatis. potatisen var väll helt okej, men min hals har gjort mig lite avtänd att äta de, de ända som går ner är pasta, i stort sett.
på eftermiddagen skulle vi ha idrottsteori, och vår lärare börjar med att ge oss ett överaskningsprov, de flesta i klassen får panik, jag tror inte jag tog de lika hårt egentligen, satt mest och tänkte, oj . där rök mitt idrottsbetyg, "jaa!"
skrev ingenting på de få minutrarna vi fick sitta där, lyckades klämma till med en fyndig överskrift : Idrott HT08
vettefan vad jag hade skrivigt om de hade varit seriöst. istället för provet så skulle vi göra motsatsen till stress, avslappning. när vi först ser mattorna så tror vi att vi ska göra yoga eller nått. då får jag nästan mer panik, har gjort de en gång för mycket säger jag bara, och jag gör helst inte bort mig inför klassen.
tur nog hade vi inte de , istället fick man "para ihop sig"(snarare tvångs"parning") kille och tjej på en matta, till allas förtjusning så hamnar jag med vår uttalade "wannabe-killbarbie". ja massagen var ju helt ok, när man inte skrattade så kunde man ju nästan slappna av (;  vid vissa tillfällen låg man bara ner och njöt, ville nästan sova. varför tillbaka inför man inte sovtimmar i skolan? powernap salar vore ju inte fel!
efter skolan gick jag och challe till centrum, köpte en klänning och sedan återvände vi till skolan för julmarknad där vi sålde korv, bullar och dricka , typ. kom hem vid 8 och har typ lodat här och vid tvn tills dess, inte så intresant med andra ord. nu ska jag kolla på sune, sen måste jag verkligen sova. ska till stan med tjejerna imorgon och köpa present till lilla nathalie, och bussen skulle tydligen gå från gabriella runt 11 . grreeeeatt
puss på er iaf (för nu kanske ni vill ha en puss av mig ? (: )


tänkte bjuda på en låt med gyllene tider idag, men tyvvär så hittade jag inte låten alls. synd.
men när jag bläddrade ner på sidan hittade jag massa cs "videos" , tro mig att jag var chockad när en skum låt och den här bilden dyker upp ? wh00000t liksom?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0