tre sockersöta



dessa tre "klänningarna" från stylebystars suktade jag efter när jag här om dagen gled in på deras webshop, den rosa är ju egentligen en kjol, men så långt tänkte jag inte när jag gjorde kollaget ^^ hah
visst är kjolen söt, men känns ändå inte som något riktiggt "i min stil", men klänningarna är jag grymt sugen på båda. de kostar.... jahapp. två dagar senare och de är slut, synd. men vet inte om de hade blivigt en beställning iallafall, mammor ni vet. men de känns som att jag är väldigt mycket för tubklänningar, hur kan de komma sig? har precis köpt en utan axelband och min "toga-outfit" var axelbandslös. hmmm. vilken klännings model trivs ni bäst i?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0