sweet dreams and *host*

hejsan, skriver igen för att ni ska veta att jag fortfarande lever
och altså inte har kvävts av mina egna hostningar eller nått.
sussade lite efter min film , som btw var riktigt härlig. men jag ska nog inte se fler filmer om hundar :/
sov väll i typ 2h innan jag gick upp för snart en halvtimme sen,drömde lite sött. men hostade också ibland, vilket förstörde "upplevelsen" . de hade iallafall snöat igen, och jag hade några mysiga brottningsmatcher och fick revanch (:
men just nu är de ganska långt borta, dels för snön. men för mig med.
just nu vill jag bara lägga mig och sova, sluta andas och sånt. usch va jobbig jag känner mig nu .
nej nu ska jag försöka vara lite social med familjen ändå, skulle inte va fel om någon skickade nått guliigt sms för att pigga upp mig ? (a)
puss på er (även fast jag vet att ni inte vill ha några pussar från mig )


man ser mig nere i högra hörnet med charlie, ser nästan ut som att jag ryggar tillbaka ? hah
lite söt bild iaf (:  piggar upp , puss på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: öhm ja asså vi trodde vi skulle vara med på matte men så vart det visst inte... :P

2008-12-08 @ 21:03:56
URL: http://nathaliiies.devote.se
Postat av: Lotta

gud vad vi är gulliga!

2008-12-09 @ 23:35:32
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0