sunes jul

något som jag verkligen varit fäst vid när jag var liten var julkalendern på tv, men nu tycker jag att de blir sämre och sämre =/
har inte kollat något på årets men hört flera andrra som vart besvikna, att de är overkliga osv.
några av mina favoriter är pelle svanslös och mysteriet på greveholm. mysiga filmer. sen kommer jag inte ihåg så många... hmm... va de inte romeo och jula nått år typ?
nu har jag iallafall laddat ner hela serien med sunes jul, men jag såg inte att de fanns på youtube innan men nu har jag dom iallafll
tänkte att jag kunde dela med mig till er? avsnitt 1&2 kan jag publicera nu. sen lite senare kommer 3an. när jag sett den förstås. kan tipsa om de roliga scenerna också (; avsnitt 1;
de roligaste i de här klippet måste ju vara slutet , eller vad tycker ni ?

avsnitt 2;
 
haha, de här avsnittet är för kul ,
"tänk om de vore ett marsvin...
-tack sofie! ett marsviiin, precis vad jag alltid önskat mig!
eller... 25410kr i ovikta 10or..
-åh tack sofie! 25410 kronor i oviiikta 10or, precis vad jag önskat mig!
eller varför inte två skruvar och ett hyllplan till bokhyllan einar
-tack sofie. två skruvar och ett hyllplan till bokhyllan einar!
men där ljög sune...de här hyllplanet passar ju inte till sunes bokhylla...
för den heter ju conny!"
jag höll på att garva på mig :d

Kommentarer
Postat av: Nathalie

skööönast ju!!!!

"de låter som en penna rispar mot ett linjerat block"

2008-12-04 @ 14:45:27
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0