soon to be 2009

blääää. är de inte datan som strular så är de programmen. *suck*
fixade till någrra bilder jag tänkte lägga upp här nu innan jag åker till johanna, men så blev de inte när de himla programmet ville stängas ner *morrrrr*
nu har jag typ packat klart, ska slänga ner några saker och sätta på lite mascara.
nej nu fixade jag lite snabbt här, helt ok antar jag. men för kompisarna som missar röjet så tänkte jag visa vad som väntar :
gott nytt år på er allihopa! (:

päroncider och partyhattar, yeah!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 15:48:31
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0