puss på min lilla 15åring (:

hejsan mina små darlings , speciellt en liten puss till mitt söta födelsedagsbarn nathalie , puuuuuuuuuuuuuuuuuussss på dig (:
hann inte med någon uppdatering igår efter min träning , kan ni gissa varför? de var nämligen så att vi skulle vidare hem till nathalie, så jag fick pina mig med att duscha i hallen. men vad gör man inte (:
träningen slutade halv 11 så jag hade ganska god tid på mig att duscha och klä på mig. självklart glömde man sminket hemma dårå -.-  efter 20 minuter pallrade jag, charlie, ellinor och korven oss upp till bussen för att åka mot... ja , vet inte riktigt. de var ju hela timmen kvar. vi stod på busshållplatsen ett bra tag, helt jävla öde var de verkligen. så kommer inte bussjäveln heller. vi fick åka till brb och gå därifrån . busschaffören undrade också "har ni träning så här sent?" när vi klev på bussen. man ba what ? vad har du med de o göra.. ... när vi klev av vare iaf sviiiiin kallt, och vad gjorde vi ? iiiiingenting , haha :d
vi alla började frysa så vi drog oss mot donken där vi drack lite colaaaa.. segade lite tilll... för klockan var bara halv än så länge, vi mötte gabriella och började dra oss. i början gick vi riktigt fort och vi var nästan framme redan 20 i. men då började colan verka lite på mig och jag gick runt och shakade, ni kan tänka er att man är riktigt utpumpad efter en träning , och sen får man coffein. lyckat ^^
jag gick runt och flummade lite ensam och dansade tsms med min klubba, tur att man inte hade nån stor publik då (a)
sedan blev de lite mer shake vid junibacken skylten...men då fick jag inte ha min mysik längre *buuhuu*
 vi hängde lite vid djurkliniken och sen några minuter i laddade vi med sms som vi skickade, sedan så blev vi mötta av nathalies pappa i dörren , lääääääskigt... de var man ju inte beredd på !
vi gick in i rummet hon sov i och vad kommer fram då om inte våra sms , haha. lilla sötnosen gnyr och vrider på sig. men vi väckte henne med lite sång, sedan fikade vi med mumsmums, bullar och mer cola. vi stannade där nästan 1,5 timme. på slutet var jag bara trött. upp som en sol , och ner som en pannkaka.
de måste nästan vara mitt nya motto!
har inge speciellt att berätta om idag, försov mig .. gjorde i ordning mig på 10 minuter och rusa till bussen. bild , spanska och lite studietid blev de. och extraslöjd som alltid -.-
måste typ gå nästa vecka med för jag är inte klar än. greeeeat.
nej nu ska jag sova, tänkte ju sova vid 10 , men så blev de med de
puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0