never gonna let you out of sight again

hej hopp, sitter här och fryser i min ensamhet... kom hem efter att ha vart o jobbat efter 8 så de är väll förståligt
jag har hunnit käka och jag är nu snart påväg in i duschen. *brrr* grymt kallt här också, men kan ju bero på att jag sitter utan tröja och bara i mjukisar. porrigt värre eller? njaaaa
nej jag är typ trött som sate, blev inge mycket sömn i tumba direkt. somnade kanske... 5-6 nått? sist av alla typ..
men så klev vi ju upp ur sängen vid 2 tiden också, men kul hade vi iaf (:
blir tråkigt att åka bort nu imorgon, okej att man firar jul med familjen . men varför behöver vi åka nu ? blir ju fan borta hela veckan känns de som -.- 
urk.. och inte har man skaffat nån julklapp till brorsan heller.. får nog bli de jag tänkt på ett tag nu..
kommer hem en sväng på fredag och åker bort på lördag förmiddag igen iallfall. ser framimot mot en vecka fylld med roligt umgänge efter man kommit hem iallafall, då skare bli lite najs röj med tjejerna.
på nyår "smällere" *höhö*
men ni sötnosar vet var ni når mig, om jag inte byter nummer dvs.
puss!

förövrigt tänkte jag att jag nog borde förklara mirr msn namn *höhö*
de var nämligen så att jag ääääääääääääääääntligen hittade mitt mobil headset idag
de känndes som att jag kunde hoppa 2 meter upp i luften , vad lycklig jag blev
haha nej kanske inte riktigt, men vilken lättnad
jag släpper dig aldrig igen ♥ hihi

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0